Het bestuur bestaat uit de volgende personen:

Ineke Kroes (Voorzitter)
Ineke heeft tijdens haar studie en werk in Wageningen meerdere Nepalezen begeleid en daar is haar interesse in Nepal gewekt. Ze komt al sinds 1999 regelmatig in Nepal. Ze heeft veel vrienden en kennissen opgedaan tijdens die reizen en kent het land van binnenuit.

Binod Tandukar (Secretaris/penningmeester)

Binod is geboren in Kathmandu, en studeerde in Wageningen. Daar leerde hij Ineke kennen en omdat hij graag wat terug wilde doen voor zijn vaderland heeft hij samen met Ineke Stichting Newa opgericht.

Ruchama Bloemendaal (algemeen bestuurslid)

Ruchama is geboren in Nepal, en kwam als klein meisje naar Nederland, als adoptiekind. Zij weet als geen ander hoe armoede in Nepal er uitziet. Ze heeft zelf als volwassen vrouw, jaren in Nepal gewerkt als verpleegkundige, en helpt nu Nepal als bestuurslid van Stichting Newa.

Minita Adhikari (algemeen bestuurslid)

Minita is geboren in Ghorka, en is voor de liefde naar Nederland gekomen. Ze is hier getrouwd met een Nederlandse man, maar heeft nog heel veel hart voor haar geboorteland. Ze komt uit het gebied wat zwaar getroffen is door de aardbeving in 2015.Om haar geboortestreek te helpen focussen we nu meer op Ghorka, om projecten te realiseren voor de wederopbouw, die juist in haar geboortestreek erg traag op gang komt.

Steun Stichting Newa nu

Stichting Newa